-
سبد خرید شما خالی است!
سبد خرید شما خالی است!
فناوری اطلاعات (Information Technology) همانطور که توسط انجمن فناوری اطلاهات (ITAA) معرفی شده است.به مطالعه، توسعه، پیاده سازی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی مخصوصا برپایه برنامههای نرمافزاری و سختافزار رایانه میپردازد.
تجارت الکترونیکی به عنوان یکی از مباحث کلیدی فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد تاکید بسیاری از کارشناسان بوده و با سرعت در حال جایگزین شدن با تجارت سنتی است و بسیاری از کشورها، بهرهمندی از آن را سرلوحه استراتژیهای بازرگانی خود قرار دادهاند. چراکه درآمدهای ناشی از تجارت الکترونیک مختص به یک جامعه کوچک نمی باشد و سیستم با یک مارکت بزرگ روبرو است.
هدف از گذراندن دوره ارشد تجارت الکترونیکی ارائه درکی مناسب از فناوریهای مرتبط با شبکههای کامپیوتری، مهارت در طراحی و تولید سیستمهای مالتی مدیا برای توزیع در سطح شبکه و آگاهی از ابزارها و روشهای مورد نیاز برای تغییر وظایف تجارتی و مدیریتی از طریق انجام معاملات به صورت الکترونیکی است.
تعداد کل واحدها : 32 واحد
دروس اصلی : 18 واحد
دروس اختیاری : 6 واحد
سمینار : 2 واحد
پایان نامه : 6 واحد
دانشجویان در گرایش کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک می بایست 32 واحد درسی را بگذراند که نحوه گذراندن این واحد ها به شرح زیر است:
1) در دوره کارشناسی ارشد در صورت تایید استاد راهنما و دانشکده، دانشجو می تواند حداکثر یک درس خود را از سایر گرایشهای مهندسی کامپیوتر یا حتی سایر رشته ها اخذ نماید.
2) در دورههای کارشناسی ارشد آموزش محور نرمافزار، دانشجو میبایست 2 واحد درس سمینار را بگذراند و معادل واحد پایان نامه (6 واحد)، درس از گرایش نرم افزار اخذ نماید.
3) با توجه به تحولات سریع علم و فناوری در رشته مهندسی کامپیوتر درسهایی تحت عنوان مباحث ویژه در گرایشهای مختلف کارشناسی ارشد کامپیوتر تعیینشده است که حوزههای ویژه و جدید (با تصویب محتوی در دانشکده مهندسی کامپیوتر) تحت عنوان دروسی بانام مباحث ویژه، بهصورت موقت قابلارائه است که دانشگاه بتواند با تحولات علمی همگام گردد.