اثر اتصال الاستيك جرم خارجي بر فلاتر بال هواپيما

در اين مقاله تحليل فلاتر بال هواپيما و جرم خارجي متصل به آن با در نظر گرفتن جريان سيال مورد بررسي قرار گرفته است. بال بصورت يك تير يكسر گيردار يكنواخت در نظر گرفته شده است و نحوه اتصال جرم خارجي به بال به صورت الاستيك مي‌باشد. معادلات حركت بال و جرم خارجي با توجه به اصل هاميلتون بدست آمده است كه مزيت اين روش در اختيار گذاشتن شرايط مرزي مناسب مي‌باشد. در نهايت با بكارگيري روش مودهاي فرضي، حل عددي معادلات حركت ارائه شده است. تاثير حالت‌هاي مختلف اتصال صلب جرم خارجي به بال و اتصال الاستيك جرم خارجي به بال بر سرعت فلاتر بال بررسي شده است. براي صحه‌گذاري بر روي پژوهش انجام شده نتايج تحليل فلاتر بال تنها و بال با اتصال صلب جرم خارجي به آن با پژوهش‌هاي پيشين مقايسه شده است كه همخواني خوبي بين نتايج ديده مي‌شود. سپس جرم خارجي به صورت الاستيك به بال متصل شده و تاثير پارامترهاي مختلف همچون موقعيت نصب جرم خارجي، زاويه عقبگرد بال و همچنين اندازه جرم خارجي بر سرعت فلاتر بررسي شده است. نتايج نشان مي‌دهد با افزايش فاصله جرم خارجي از ريشه بال سرعت فلاتر كاهش مي‌يابد و همچنين افزايش جرم خارجي و ثابت فنر اتصال باعث كاهش سرعت فلاتر مجموعه مي‌گردد. در تمامي حالت‌هاي فوق با افزايش زاويه عقبگرد بال سرعت فلاتر افزايش مي‌يابد.
 

مقالات
حجم فایل 428 کیلوبایت
زبان مقاله فارسی
سال انتشار 1393
محل انتشار چهارمين كنفرانس بين‌المللي آكوستيك و ارتعاشات ايران
مشخصات کلی
تعداد صفحات 8
تعداد صفحات محصول 1-20

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam iaculis egestas laoreet. Etiam faucibus massa sed risus lacinia in vulputate dolor imperdiet. Curabitur pharetra, purus a commodo dignissim, sapien nulla tempus nisi, et varius nulla urna at arcu.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam iaculis egestas laoreet. Etiam faucibus massa sed risus lacinia in vulputate dolor imperdiet. Curabitur pharetra, purus a commodo dignissim, sapien nulla tempus nisi, et varius nulla urna at arcuLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam iaculis egestas laoreet. Etiam faucibus massa sed risus lacinia in vulputate dolor imperdiet. Curabitur pharetra, purus a commodo dignissim, sapien nulla tempus nisi, et varius nulla urna at arcu. 

اثر اتصال الاستيك جرم خارجي بر فلاتر بال هواپيما

  • تولید کننده: حميد پورشمسي
  • شناسنامه: MC1-1121-paper3
  • موجودی: در انبار
  • تاریخ چاپ: 2016-11-12
  • نویسنده: حميد پورشمسي، عباس مزيدی، سيد احمد فاضل زاده حقيقی
  • ژورنال: چهارمين كنفرانس بين‌المللي آكوستيك و ارتعاشات ايران
  • رایگان
  • قیمت بدون مالیات: رایگان

برچسب ها: فلاتر, بال هواپيما, جرم خارجي, اتصال الاستيك, تير يكسر گيردار, اصل هاميلتون, روش مودهاي فرضي, زاويه عقبگرد